חלונות עץ

העיניים של הבית

חלון עץ עם תריסים זזים באפור

חלונות עץ הינם הכלי לתקשורת הבית החוצה, לפני היו מסתירים פתחים עם עץ ועור עם הזמן ותחילת ענף הבניה, תמיד היה צורך בהשארת פתחים בבית במגוון צורות הן מרובעות ומעוגלים, במקביל לענף הבניה שמתפתח תמיד היה צורך פפיתוח שיטות בניה לחלונות שמשמשות לבעלי הבית, ומאז חלון נהיה ועדיין עם תפקיד חשוב לבית.

כיום חלונות בעלי המון מאפיינים ומרכיבים, חלונות מעץ הן מהפופרלריות ביותר מסיבות הגיונית: עץ הוא חומר גלם טבעי חבר לסביבה, שרת את הבן אדם בבניה וריהוט הבית, והתמזג בצורה משלימה עם הבית.

הביקוש על החלונות עץ הינו נפוץ ביותר מאי פעם בתחום עיצוב הבית ובקרבת האדריכלים, מכיוון שעץ הוא אלמנט בעל שווי וערך גבוהה שמעניק לבית נראות של הרמוניה ,יוקרה ותחושה של לכידות.

נגריה חלונות עכו העתיקה מייצרת חלונות תריסים ודלתות מעץ מלא ממגוון עצים טבעיים חזקים ואיכותיים שמייבאים מהייערות הקנדיים ומארה"ב, בלוקים של עץ שהופכים אותם בנגריה לחתיכות עץ מוכנות לחיבור בהתאם ל מידות הפתח הנתון עם החומרים המשלימים לאיטום ועיגון, עוברות תהליך של שיוף וחיפויי לפני צביעה, ומרכיבים עליהם את הידיות הפרזול והזכוכית, החלון מגיע לשטח העבודה מוכן להתקנה .

משקוף חלון ( מסגרת )

 ניתן לעשות משקופי עץ בעלת המידה המינמלית של 6 ס"מ ומעלה

חילוק חלון עץ

ניתן לחלק את החלון לפי תוכנית/צורך/טעם

חומר משלים, פרזול, ידיות וזכוכית.

חלונות עץ לבית עם זכוכית

 

ידידות ופרזול הייננו מביאים מתוצרת ארץ והייצרנים האטלקיים, ניתן לבחור ממגוון ידיות ופרזול לחלון/דלת/תריס איכותיים עם אחריות 10 שנים!

 זכוכית לדלתות ולחלונות תוצרת ארץ, זכוכיות סטנדרטיים מסננות קרינה ועמידה בפני החום/קור ואוויר, זכוכיות מעוצבות כמו סבתא ועוד מהנפוצים: זכוכית חלבית, זכוכית Low E., זכוכית טריפלקס, זכוכית מחוסמת  זכוכית קרמית

להזמנה, הצעת מחיר או למידע נוסף אתם מוזמנים לייצור קשר ולחייג 0506898707