דלתות עץ מעוצבות

הרושם של הבית

בתהליך עיצוב הבית, כל פרט חשוב ודלתות פנים אינן יוצאות דופן. דלתות יכולות להשפיע רבות על המראה הכללי של הבית שלך, להפוך אותו מרגיל למיוחד עם העיצובים האלגנטיים והמתוחכמים שלהן. דלתות אלו הן לא רק צורך מעשי, אלא גם משקפות את הסגנון והטעם שלך.

דלתות עץ מעוצבות הן בין האפשרויות המועדפות בשל יתרוניתיהן הרבים, סןגי דלתות מעובות המשמשות בבתים משתנים בהתאם לסוגן ומטרתן, דלתות עץ נחשבות לפופלריות ביותר מכיוון האפשרויות הרחבות באופן עיצובן,צורותיהן,גודלם ועיטורן. הכרת סוג העץ המשמש בייצור הדלת ומאפיינה אינו מעט חשוב בבחירה הדלת המתאימה לבית.

למה ומה הן דלתות עץ מעוצבות?

כיום, דלתות פנים הפכו למרכיב עיצובי בבתים מודרניים, ומשלבות צורה ותפקוד ליצירת התמזגות חלקה בין החדרים. הפוקוס הינו השילוב בין הפרקטיקה עם האסתיטיקה . לשפר משמעותית את המראה האסתטי הכללי של חלל המגורים , יצירת תחושה של לכידות וזרימה ,לגרום לבית להרגיש מרווח ומזמין יותר, עיצובים חדשניים כוללים צירים נסתרים, מנגנוני הזזה וחומרים אטומים לרעש כדי לשפר את השימושיות ולהתאים לצרכים והעדפות שונות.

דלתות עץ מעוצבות –סוגים

דלתות עץ מתאימות להתקנה בכל המקומות ובכל סוגי הכניסות, היציאות והחדרים השונים לרוב יש להן גדלים קבועים ומוכרים מבחינת רוחב, כאשר הגובה משתנה בהתאם לעיצוב הכניסה עצמה, דלתות חוץ עשויות מהמון מרכיבים שונים כמו פלדה ואלומניום ועוד המון סוגים, היננו בנגריה מייצרים דלתות עץ שמאפשרות גמישות בעיצובם כמו כן ניתן לעשות דלתות עץ מלא הן הנפוצות ביותר ,דלתות חוץ עם רפפות ,דלתות חוץ עם זכוכית מאפשרים הסתרה/הצצה/הארה אל תוך הבית ו אוורור.

תחזוקה דלתות עץ

ככל שהטכנולוגיה, החומרים וטכניקות הייצור מתקדמים, דלתות נהיו ניתנים עם אפשרויות חומרים וגימורים מגוונים איכותיים שהתחזוקה שלהם אינה מורכבת ! פשוטה ו בתדירות נמוכה, חומר גלם ממנו הדלתות בנויים הינו עמיד ואיכותי, התחזוקה הנדרשת הינה לעבור פעם פעמיים בשנה על הדלתות עם אמולסיה או אג'קס על בסיס מים אשר שומר על הברק ו אטימות הדלת.